Opleidingen

Opleidingen

Je gekozen filters

VAKGEBIED

Vakgebied
Toon meer

STUDIETYPE

Studietype
Toon meer

NIVEAU

niveau opleiding checkbox
Toon meer

PRIJS

Prijsfilter - slider
Prijsfilter - inputs

LOCATIE

Locaties

ERKENNING

De vakgebieden Online Marketing en Communicatie hebben veel met elkaar te maken.
In slechts één jaar biedt Bootcamp Academy Holland een uitgebreide opleiding die je onderdompelt in juridische basiskennis, arbeidsrecht, HR, burgerlijk procesrecht en communicatieve vaardigheden. Na afronding van deze intensieve cursus ben je volledig voorbereid om te schitteren als een waardevolle Juridisch Administratief Dienstverlener.
Tijdens deze praktijkgerichte opleiding komen alle vaktermen en aspecten rondom het vakgebied Facilitair Management aan de orde.
Wat omvat het vakgebied Facilitair Management en welke verantwoordelijkheden brengt het met zich mee voor facilitaire medewerkers? In deze 1-jarige opleiding bij Bootcamp Academy Holland ontdek je de antwoorden. Facilitair Management is veelzijdig en omvat diverse relevante onderwerpen.
Bij Bootcamp Academy Holland bieden we jou de kans om vergaderingen effectiever en doelmatiger te laten verlopen met onze training Doelgericht Vergaderen!
Ben je geïnteresseerd in het verwerven van de juiste kennis om internationaal zakendoen mogelijk te maken? Wil je de vaardigheden ontwikkelen om handel te drijven met andere landen, verantwoordelijkheid te dragen voor de exportactiviteiten van je organisatie en effectieve communicatie met diverse culturen te beheersen?
Bootcamp Academy Holland begrijpt dat een rol als officemanager specifieke kennis en vaardigheden vereist.
Risicomanagement omvat het identificeren, beheren en verminderen van risico’s.
Als manager van Bootcamp Academy Holland’s export binnendienstafdeling, omarm je diverse aspecten van het exportproces.
Bij prestatiemanagement ben je verantwoordelijk voor het sturen van de organisatiedoelen en het behalen van de gewenste resultaten.
Door deze workshop te volgen, krijg je de tools om meer zelfvertrouwen te hebben in lastige gesprekken.
De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek?

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?