Opleidingen

Opleidingen

Je gekozen filters

VAKGEBIED

Vakgebied
Toon meer

STUDIETYPE

Studietype
Toon meer

NIVEAU

niveau opleiding checkbox
Toon meer

PRIJS

Prijsfilter - slider
Prijsfilter - inputs

LOCATIE

Locaties

ERKENNING

De basisopleiding management voor de non-profit biedt jou de benodigde kennis en vaardigheden.
Wil jij leren hoe je leiding geeft aan een team? Wil jij leren hoe je omgaat met weerstand en hoe je lastige gesprekken kunt voeren? Deze training Doelgericht Leidinggeven is dan een uitstekende keuze!
Het Servqual-model biedt een methode om kwaliteit te meten door het verschil te analyseren tussen de verwachtingen van de klant en de daadwerkelijke ervaring van de klant.
Wil je meer inzicht krijgen in het werken binnen een logistieke keten? Een logistieke keten omvat diverse schakels, waarbij elke schakel bijdraagt aan de tevredenheid van de uiteindelijke klant.
Managementondersteuning is een veelzijdige en dynamische rol. Je voert niet alleen de taken uit die door de manager aan jou zijn toevertrouwd, maar je hebt ook de verantwoordelijkheid voor het aansturen van de afdeling. Om je manager op de meest effectieve manier te ondersteunen, word je een spil in het web van de organisatie.
Het toepassen van Lean – Six Sigma is een wereldwijd erkende methode.
Wil je als leidinggevende je vaardigheden in effectief coachen van je team versterken? Als manager kun je hiermee de persoonlijke ontwikkeling van je medewerkers stimuleren. Gedurende deze 1-jarige opleiding werk je aan het verbeteren en verfijnen van je eigen capaciteiten, die je vervolgens kunt inzetten in je leiderschapsrol
Wil je ontdekken hoe je marketing kunt gebruiken om producten of diensten effectiever te verkopen? Wil je je marketingvaardigheden verbeteren? Een essentiële stap hierbij is het juist toepassen van de marketingmix, met de focus op de vier P’s.
Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch en Tijdgebonden doelen stellen, het is een veel voorkomende term.
Tijdens de workshop Personeelszaken behandelen we diverse onderwerpen, waaronder de werving en selectie van nieuwe medewerkers, het voeren van beoordelingsgesprekken en het belonen van bestaande medewerkers.
Als middle manager ben je de spil tussen het uitvoerend personeel en de directie. Hiervoor dien je over diverse vaardigheden te beschikken, zodat je de juiste tussenpersoon bent, voor beide partijen.
Als manager, teamleider of leidinggevende binnen een zorg- of welzijnsorganisatie is het van cruciaal belang om je leidinggevende functie optimaal te kunnen vervullen.

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?