Opleidingen

Opleidingen

Je gekozen filters

VAKGEBIED

Vakgebied
Toon meer

STUDIETYPE

Studietype
Toon meer

NIVEAU

niveau opleiding checkbox
Toon meer

PRIJS

Prijsfilter - slider
Prijsfilter - inputs

LOCATIE

Locaties

ERKENNING

Projectmanagement, zoals verzorgd door Bootcamp Academy Holland, omvat de kunst van het plannen, organiseren, uitvoeren en afronden van projecten.
Deze workshop is speciaal ontworpen voor individuen die hun persoonlijke effectiviteit willen ontdekken en verbeteren.
Facilitaire inkoop betreft de aanschaf van kantoorbenodigdheden, schoonmaakproducten en onderhoudsmiddelen, zaken die de organisatie zelf nodig heeft maar niet rechtstreeks voor het eindproduct.
Tijdens deze workshop verwerf je een grondige kennis van zowel intranet als internet.
Heb je te maken met omvangrijke en diverse projecten in een non-profitorganisatie of overheidsinstelling? Wil je jezelf verder ontwikkelen en dieper inzicht krijgen in de bijbehorende theorie? Deze opleiding behandelt theorieën met betrekking tot management in non-profitorganisaties, communicatie, projectmanagement en projectmanagementvaardigheden.
Bij Bootcamp Academy Holland ligt de focus van jouw functie als marketingmedewerker op het stimuleren van de verkoop van de producten en diensten die jouw organisatie aanbiedt.
Wil je als inkoopmedewerker of inkoopmanager beschikken over de juiste inkoopvaardigheden en beschikken over de kennis van inkoopbeheer? Deze opleiding gaat in op diverse aspecten op het gebied van inkoopmanagement.
Om als organisatie te groeien is marketing onmisbaar. Niet alle organisaties leveren producten. Er zijn ook veel organisaties die enkel of deels diensten leveren.
Het is voor organisaties van groot belang om de kwaliteit van hun activiteiten te kunnen vergelijken met die van andere organisaties in dezelfde branche.
Bij Bootcamp Academy Holland biedt de 1-jarige MBO-opleiding Marketingmanagement je een uitgebreide kennisbasis in het vakgebied van marketing, evenals aanverwante onderwerpen zoals marktanalyse, verkoop, klantcontact, relatiebeheer en commerciële berekeningen.
In een steeds meer geglobaliseerde zakelijke omgeving maken bedrijven deel uit van internationale waardeketens. Dit betekent dat ze deel uitmaken van grensoverschrijdende netwerken van bedrijven die elk een specifiek deel van de waardeketen voor hun rekening nemen.
Een organisatiecultuur omvat een reeks normen en waarden, verwachtingen met betrekking tot gedrag binnen de organisatie, evenals opvattingen over wat als wenselijk wordt beschouwd op de werkvloer.

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?